به نام خدای سبحان - سلام علیکم

مردم مشهد، تهران و اصفهان شهید حُججی را تشییع و از وی استقبال کردند. ازدحام بسیار زیاد و حضور باشکوه ملت ایران از هر قشر و جناح و سلیقه نشان داد همانطور که حُججی دوست داشت، خدای سبحان عاشقش شده است. آری، زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست، هر کَسی نغمه خود خوانَد و از صحنه رود. امروز حُججی با هنرمندی تمام آنچنان نغمه‌سرایی کرد که صدای کنسرت باشکوه او را دنیا شنید.

اما در میانه همه شور و عشق و دلدادگی به ساحت شهداء و تعظیم سیدالشهداء علیه‌السلام نباید از تعبیر مُهم رهبری غافل شد. رهبر معظم انقلاب (حفظه الله تعالی) فرمود: خدای سبحان، شهید حُججی را مثل یک حجت مقابل چشم همگان قرار داد. معنای این سخن چیست؟

حجّت قرار دادن حُججی مقابل چشم همگان یعنی اینکه با همه جوانان و همه مردم اتمام حجت شده است. حُججی ثابت کرد ضرب‌‎المثل مشهور (خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو) ریشه درستی ندارد.

این شهید هم در فضایی زیست و آسمانی شد که اینترنت و ماهواره و فضای مجازی و امثالهم و زمینه انواع گناه برایش فراهم بود و با این حال یوسف‌گونه، دست رد به سینه شیطان زد. دیگر کَسی نمی‌تواند بگوید در دنیای امروز که فاسدترین امواج در حال تهاجم به ما هستند نمی‌شود پاک بود و پاک ماند. حُججی ثابت کرد اگر خود را به کربلا پیوند بزنی، زور شیطان به تو نمی‌رسد.

درود خدا بر شهدای مدافع حرم و همه شهداء از صدر اسلام تاکنون و سلام و صلوات خدای سبحان بر سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (علیه السلام )و ابالفضل العباس (علیه‌السلام) که حُججی خود را به بین‌الحرمین این دو نگین رساند و با اهداء سر و دست به حضرت زینب (سلام الله علیها) آسمانی شد.

و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین

منبع : منبر اینترنتی / http://cmenbar.ir