به نام خدای سبحان - سلام علیکم

باز هم فیلمی از محمدحسین فرح‌بخش پس از اکران سینمایی به شبکه سینمای خانگی راه یافته و دری تازه به روی ابتذال و بازی با شرع گشوده شده است. فیلم (پا تو کفش من نکن) با سوژه‌ای نخ‌نما از جابجایی همسر در میان دو زوج هنگام ثبت عقد در محضر و با نقاب طنز، آمیخته از تمسخر احکام اسلامی است و عجیب آنکه چنین فیلم‌هایی مجوز اکران هم می‌گیرند!

کارگردان این فیلم که قبلاً گفته بود من به شرع پایبند هستم و اجازه نمی‌دهم در فیلم موی بازیگران زن معلوم باشد، با کلوزاپ (تصویر بسته) صورت و دست و لب آرایش‌کرده بازیگران، روی فیلم‌فارسی‌های قبل انقلاب را سفید کرده و در دیالوگ‌های بازیگران هم از طعنه به احکام اسلامی غفلت ننموده است. جای تأسف است که دفتردار هنگام ثبت عقد ازدواج در حالی که چند بار بر تقارن زمانی با (عید سعید غدیرخم) تأکید می‌شود، می‌گوید: (فصل جفت‌گیری است و همه ریخته‌اند اینجا) آیا این جز به بازی گرفتن دین و توهین، چیز دیگری است؟

نمایش ازدواج موقت پیرمرد و پیرزن‌ها با جوان‌ها، درخواست ازدواج با مادرزن پس از فوت همسر(!)، تمسخر عقد ازدواج موقت، ترویج عشق‌های آنی، تصادفی و هوس‌آلود، پخش آهنگ‌های مطرِب و حرام در فیلم و تبلیغ نام خواننده زن فراری، متلک‌های جنسی، به تصویر کشیدن بلاوجه دوجنسی‌ها و رسم زشت (جابجایی همسر و ارتباط ضربدری) که دنیای فاسد غرب به آن آلوده شده از جمله شاخص‌های ابتذال این فیلم است.

مسئولین فرهنگی کشور (که روز قیامت باید پاسخگوی خون شهداء باشند) در دولت و مجلس با چه توجیهی به فیلمی مجوز داده‌ یا مقابل آن سکوت کرده‌اند که در آن ارتباط ضربدری به تصویر کشیده شده و وقتی شوهر یک زن به خانه زن دیگری می‌رود، زن نامحرم به اصرار به وی می‌گوید که با اسم کوچک (لیلی به جای لیلی خانم) او را صدا کند یا در آن به مقدس‌ترین و بزرگترین عید مذهبی (غدیر) توهین شده‌ است؟

و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین

منبع : منبر اینترنتی / http://cmenbar.ir