به نام خدای سبحان - سلام علیکم

آمریکا با تولید بیش از 400میلیون صفحه ترویج روابط جنسی نامشروع در قالب 25 میلیون وب‌سایت در پی همگانی کردن فساد در دنیا است اما جمعیت میلیونی راهپیمانی اربعین در یک نیم روز با نمایش حیرت‌انگیز خود طومار این فساد را در هم می‌پیچد. این حرکت عظیم امروز نه تنها در جاده نجف به کربلا چشم جهان را خیره می‌کند بلکه در شهرهای مختلف ایران و بخصوص در تهران، از میدان امام حسین علیه‌السلام تا شهرری با جمعیتی عظیم مانند عصای حضرت موسی، همه جادوهای پوچ نظام استکبار و فسادآفرین را می‌بلعد.

جوان‌های پاکی که اربعین با راهپیمایی خود از دانشگاه تهران تا حسینیه امام خمینی (ره) پیاده نزد رهبری رفتند و با ندای (لبیک یا خامنه‌ای، لبیک یا حسین است) به همه سایت‌های اینترنتی فاسد دهن‌کجی کردند. این یک سرمایه عظیم است که باید آن را حفظ کنیم اما یادمان نرود در اربعین باید به رسم ادب، پیاده رفت ولی بعد از آن پیاده‌ رفتن، خطا است!

اربعین که بگذرد تا سال آینده باید همه به سوی کارهای نیک و دوری از گناه به مصداق آیه شریفه قرآن کریم (فاستَبِقُوا الخَیرات / بقره، 148) از یکدیگر سبقت بگیرند و پیاده نمانند. آنچنان که قرآن کریم فرمود: (سارِعُوا اِلی مَغفِرَة مِن رَبِّکم / آل‌عمران، 133) حالا نوبت سواره رفتن و تاختن است. اکنون باید نهضتی بزرگتر برای لگدمال کردن هوای نفس و شیطان شکل بگیرد و رشوه، ربا، غیبت، تهمت، حیف و میل بیت‌المال، حقوق و املاک نجومی، رانت‌ و پارتی‌بازی، رابطه نامشروع دختر و پسر و نظایر آن زیر دست و پای دوندگان این مسیر لِه شوند.

اکنون وقت آن است که با سرمایه عظیم محرّم و صفر و با توشه اربعین حسینی، از شیطان به سوی خدای سبحان فرار کنیم (فَفِرُّوا اِلی الله / الذاریات، 50) و اگر دیگران هم برای رفع فقر و فساد و تبعیض و تسهیل ازدواج و ترویج حیاء و عفاف و رفع مظلومیت از بخش فرهنگ، پای کار نیامدند، آتش‌به‌اختیار قیام کنیم و حتی یک نفره در این مسیر بشتابیم که قرآن کریم فرمود: (اَن تَقُومُوا لِله مَثنی وَ فُرادی / سبأ، 46) یعنی دوتا دوتا و حتی تکی برای خدا بپا خیزید و نگویید با یک گل بهار نمی‌شود که اگر آن گل زیبا ظهور بفرماید با همان یک گُل که همه خوبی‌ها را به ارث برده است بهاری بی‌نظیر رخ خواهد داد. (اللهم عَجِّل لِولیکَ الفَرج)

و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین

منبع : منبر اینترنتی / http://cmenbar.ir